.

.
Τα Νέα του Ν.Πέλλης και της Αλμωπίας

H ταχύτερη έκδοση του αυτοκινήτου που ουσιαστικά αντικετέστησε το Impreza στέισον βάγκον παρουσίαστηκε στην Ιαπωνία, αλλά είναι αμφίβολο αν θα διατεθεί και σε άλλες αγορές.

Η αλήθεια είναι ότι το Levorg STI είναι ένα αυτοκίνητο που δεν περιμέναμε με μεγάλη αγωνία -μας είχαν προϊδεάσει για την έκοδοση παραγωγής εδώ και δύο εβδομάδες-, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι για τον Ιάπωνα κατασκευαστή ήταν κακή ώρα για το λανσάρισμά του.

Πρώτα απ’ όλα να διευκρινίσουμε ότι το όνομά του έχει και στο συνθετικό «Sport» που κατά κάποιο τρόπο αποτελούν τo κορυφαίo της γκάμας, κατά τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί για παράδειγμα η M division και η AMG.

Το Levorg STI Sport λοιπόν θα είναι διαθέσιμο από αυτό το καλοκαίρι με μια γκάμα δύο μοτέρ. Το βασικό 1.600άρι με τέσσερις κυλίνδρους και τούρμπο που αποδίδει 170 PS και το δίλιτρο, ομοίως υπερτροφοδοτούμενο, με 300 PS. Για την ενημέρωσή σας απλώς να αναφέρουμε, ότι το σεντάν STI S4, που πουλιέται στη Ιαπωνία φορά επίσης δίλιτρο μοτέρ και όχι 2,5. Και τα δύο διατιθέμενα μοτέρ συνδυάζονται με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης, που μετατρέπεται και σε αυτόματο 8άρι με οκτώ προ-επιλεγμένες σχέσεις.


Προς το παρόν, και οι δύο εκδόσεις θα είναι δεξιοτίμονες και δεν υπάρχουν πληροφορίες για διεύρυνση της εμπορικής διάθεσής του. Παρόλα αυτά, έστω με προς το παρόντα και μόνο εθνικό προσανατολισμό, η Subaru δεν φείδεται πραγματικής εξέλιξης κάτω από τις λαμαρίνες.  Η έκδοση SW εξοπλίζεται με αμορτισέρ Bilstein DampMatic II εμπρός, αναβαθμισμένα ελατήρια και επαναρρυθμισμένο τιμόνι.

Το body kit που είναι σχεδιασμένο ειδικά για το αυτοκίνητο συνοδεύεται από φαρδύτερες, 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος. Κι αν κάποιος μερακλής Ιάπωνας το ζητήσει, το αυτοκίνητο μπορεί να είναι βαμμένο σε WR Blue Pearl για να θυμίζει ακόμα περισσότερο αυτοκίνητο ράλι. Στην καμπίνα, οι διαφορές έχουν να κάνουν με τα καθίσματα που είναι συνδυασμένα με κόκκινο δέρμα και διακριτικά «STI». Κόκκινο και μαύρο είναι επίσης τα χρώματα που στις επενδύσεις των θυρών, στο τιμόνι και στο λεβιέ ταχυτήτων.

Στην Ιαπωνία, το 1.600άρι Levorg STI Sport ξεκινά από τα 3.488.400 yen (€28.500), ενώ το δίλιτρο ξεκινά από τα 3.942.000 yen (€32.200).

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από το sosandra News.
- Το sosandraNews διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Το sosandraNews δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν το sosandraNews.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
Η συντακτική ομάδα του sosandraNews.

 
Top