.

.
Τα Νέα του Ν.Πέλλης και της Αλμωπίας

Δεν είναι μόνο τα γλυκά και το fast food που παχαίνουν, αλλά και άλλα τρόφιμα και
αφεψήματα.
Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Χέλεν Μποντ αυτά είναι τα τρόφιμα που δεν πρέπει να τρώμε ποτέ.

Σάντουιτς για πρωινό
Τα περισσότερα σάντουιτς φτιάχνονται από τρόφιμα που παίρνεις έτοιμα και τυποποιημένα από το σούπερ-μάρκετ. Παραδείγματος χάριν, τα ψωμάκια μπορεί να περιέχουν περισσότερο ζάχαρη απ' ότι νόμιζες, ενώ τα λουκάνικα ή το μπέικον που μπορεί να έβαζες, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένο λίπος. Το κουάκερ, το ψωμί ολικής αλέσεως και ένα αυγό, είναι οι καλύτερες επιλογές για το πρωινό σου, σύμφωνα με την Μπόντ.
Σούπα (από τις έτοιμες που χρειάζονται μόνο νερό).
Παρ' όλο που οι σούπες θεωρούνται μία υγιεινή επιλογή, οι «έτοιμες» σούπες από το σούπερ μάρκετ «χτυπούν» το καμπανάκι του κινδύνου μιας και έχουν μεγάλη ποσότητα αλατιού.
«Μερικές κονσερβοποιημένες σούπες είναι αρκετά αλμυρές, πράγμα που σημαίνει πως δεν πρέπει να τις καταναλώνετε συχνά, καθώς το αλάτι αυξάνει την αρτηριακή πίεση. Επίσης, τα σκευάσματα αυτά περιέχουν πρόσθετες ουσίες, συντηρητικά και χρώματα».

Smoothies
Μπορεί να νομίζουμε πως τα  smoothies είναι υγιεινοί χυμοί, τους οποίους μπορούμε να πίνουμε άφοβα, ωστόσο τα σάκχαρα από τα  φρούτα που βάζουμε στα smoothies, μπορούν να προσθέσουν εκατοντάδες επιπλέον θερμίδες στη ημερήσια προβλεπόμενη ποσότητα ενός ατόμου.
Επίσης πολλά από αυτά που αγοράζονται από καταστήματα είναι πολύ υψηλά σε θερμίδες και μπορεί ακόμη να περιέχουν γιαούρτι, σιρόπια, ζάχαρη, ακόμα και φυστικοβούτυρο και σοκολάτα.
Λευκό ψωμί, ζυμαρικά και ρύζι
«Αυτά τα τρόφιμα έχουν απογυμνωθεί από την εξωτερική επίστρωση πίτουρου και το εσωτερικό φύτρο κατά τη διαδικασία της άλεσης τους, αφήνοντας μόνο το αμυλούχο ενδοσπέρμιο» είπε η κυρία Μποντ.
Έτσι τα λευκά αμυλούχα έχουν μέχρι και  75% λιγότερα θρεπτικά συστατικά, όπως  βιταμίνη Ε και σελήνιο, από όσον θα είχαν αν ήταν ολικής άλεσης.

Ποπ κορν
Τα ποπ κορν είναι υγιεινά μόνο, όταν τα φτιάχνουμε μόνοι μας στο σπίτι και γνωρίζουμε πόσο ποσότητα από αλάτι και βούτυρο βάζουμε. Ειδάλλως, έξω συνήθως είναι πνιγμένα στο βούτυρο, το αλάτι και τη ζάχαρη.
Λευκή σοκολάτα

Η λευκή σοκολάτα έχει την μικρότερη περιεκτικότητα φλαβονοειδή από τις μαύρη και τη σοκολάτα γάλακτος.
Ουσιαστικά φλαβονοειδή, είναι ενώσεις που βρίσκονται στα φρούτα και τα λαχανικά και έχει αντιοξειδωτική δράση, ενώ βρίσκεται και στο κρασί και προστατεύει τα κύτταρα από κάποια βλάβη. Έτσι η λευκή σοκολάτα, δεν προσφέρει τίποτα άλλο, παρά θερμίδες.

Αναψυκτικά
Ακόμα και αν δεν έχουν καθόλου θερμίδες, δεν σημαίνει πως τα αναψυκτικά είναι «άφοβα». Έτσι καταλαμβάνοντας ζαχαρούχα ποτά, σε οποιαδήποτε μορφή, από ανθρακούχα ποτά, φρουτοποτά, αθλητικά και ενεργειακά ποτά, λικέρ, «αθώα» βιταμινούχα νερά, χυμοί φρούτων και smoothies, το να ελέγξουμε τη ποσότητα των θερμίδων που καταλαμβάνουμε είναι πολύ δύσκολο.

http://www.briefingnews.gr/symvoyles-tips/ayta-einai-ta-trofima-kai-ta-pota-poy-den-mas-afinoyn-na-adynatisoyme

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:
- Σχόλια τα οποία είναι υβριστικά ή περιέχουν χαρακτηρισμούς ή ανώνυμες καταγγελίες που δεν συνοδεύονται από αποδείξεις θα αφαιρούνται από το sosandra News.
- Το sosandraNews διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει οποιοδήποτε σχόλιο θεωρεί ότι εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες.
- Το sosandraNews δεν παρεμβαίνει σε καμία περίπτωση για να αλλοιώσει το περιεχόμενο ενός σχολίου.
- Τα σχόλια αναγνωστών σε καμιά περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν το sosandraNews.
- Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης .
Η συντακτική ομάδα του sosandraNews.

 
Top